Blogi

Uhiuus Apple’i salong iDeal

Uhiuus Apple’i salong iDeal

Tulihingelised õunafännid võivad nüüd rõõmustada, sest uus Apple’i toodete esindus iDeal on leidnud kodu otse linnasüdames – Tartu Kaubamajas. Uus salong on avatud alates 14. maist keskuse 1. korrusel ning pakub kõike Apple’i lahendustega seonduvat mugavalt koos: uusimaid tooteid, hooldust, koolitusi ning hulka kasulikke ja ainulaadseid teenuseid.

iDeali salongide teenindusjuhi Marilin Ilpi sõnul armastavad Apple’i toodete kasutajad eelkõige seadmete intuitiivsust ja mugavat üksteisega ühilduvust.
Marilini intervjueeris Helen Saluveer.

Marilin, milline on iDeali ajalugu Eestis?
iDeal (endise nimega IM Arvutid) sai alguse juba 1993. aastal Eesti esimese ja ainsa Apple’i maaletoojana. Läbi aastakümnete oleme saanud klientide eelistatuimaks Apple’i ostukohaks ja hoolduspartneriks.
Praegune edu ei ole tulnud kergelt – arengut iseloomustab projektimüügist liikumine jaemüüki ning jaemüügi tootefookuselt liikumine kliendifookusele. Oleme Eesti ainus Apple’i Premium-taseme edasimüüja nelja esindusega Tallinnas ja õige pea kahe esindusega Tartus. Tänavu tähistame juba 28. sünnipäeva, olles üks väärikamaid ettevõtteid oma valdkonnas.

Milliseid tooteid võib iDeali kauplusest leida?
Pakume personaalseid ja terviklikke tehnilisi lahendusi, lähtudes kliendi vajadustest ja väärtustest. Individuaalse lähenemise tulemusena tagame seadme suurepärase kasutuskogemuse ning võimaluse võtta oma seadmest maksimum.
Lisaks Apple’i tootevalikule leiab meie salongist hoolikalt välja valitud lisavarustust igale maitsele, mis muudavad seadme isikupärasemaks, vastupidavamaks ning loomulikult suurendavad ka selle kasutusmugavust. Jagame oma põhjalikke teadmisi ja kogemusi, et muuta kliendi elu innovatiivsete toodetega mugavamaks, turvalisemaks ja edukamaks.

Mis muudab Apple’i tooted nii eriliseks ja ihaldatuks?
Apple’i tooted on alati olnud tuntud oma pikaaegse töökindluse ja kõrge koostekvaliteedi poolest, mis on senini põhilised ostuargumendid. Peale selle armastavad kasutajad kõige rohkem seadmete intuitiivsust, mugavat ühilduvust üksteisega ning Apple’i ainulaadne ökosüsteem sisaldab ühtse lahendusena lisaks riist- ja tarkvarale ka suurepäraseid teenuseid, hooldust ning kliendituge.

Millised tooted on eestlaste seas kõige menukamad?
Viimase aasta müügihitt on vaieldamatult Apple Watch. 2019. aastal ametlikult Eestis lansseeritud ning eelmise aasta novembris e-SIM-versiooniga täiendatud valik on kasvanud viie mudelini ning üle 50 variatsioonini.
Viimase aasta trenditeenus on vana seadme tagasiost, millega saab mugavalt uue seadme soetusmaksumust vähendada. 2021. aasta hitihoiatus on SmartDeal, tänu millele on võimalik uuendada iPhone’i eelisjärjekorras ning tasudes kuumakseid vaid osast kogumaksumusest.

Kui kiiresti jõuavad uusimad Apple’i tooted teie salongidesse?
Lansseerimiskuupäevad varieeruvad regiooniti, Baltimaad on üldjuhul nädal pärast „suuri“. Piisav saadavus kohe esimestel nädalatel on alati diskussioonide keskmes ja siin revolutsiooni oodata ei tasu. Väike ootamine suurendab rõõmu uuest seadmest, kui see lõpuks saabub. Baltimaades on iDeal Apple’i suurim partner ja üldjuhul kajastub see ka saadavuses.

Milliseid teenuseid kaupluses pakute?
Meie eesmärk on pakkuda igale kliendile tema vajadustele ja soovidele vastavaid terviklahendusi. Terviklahendus võib vahel olla ka vaid üks iPhone, kuid iDealist saab sellega kaasa ka teadmised (nõustamine ja koolitused), turvatunde (kaitseklaas, lisagarantii ja kindlustus), mugavuse (vana seadme tagasiost, järelmaks, aksessuaarid ja Smart Home’i lahendused) ning järelteeninduse (hoolduskeskus, asendustelefon).

Kas ka Tartus hakatakse tegema koolitusi?
Eesmärk mitte ainult tooteid müüa, vaid pakkuda terviklahendusi on võitnud meile Tartus palju südameid. Täidame rõõmuga konsultandi/koolitaja rolli, kuhu saab alati pöörduda küsimuse või murega, kust iganes ka Apple’i toode ostetud pole.
Oleme praeguseks koondanud klientide küsimused ja oma 28 aasta teadmised igal nädalal toimuvateks koolitusteks. Tartu Kaubamaja iDeali salongis saame viimaks Tartu koolitusi läbi viia selleks spetsiaalselt valmistatud koolituslaua taga… varsti. Seniks soovitan osaleda meie koolitustel Facebook Live’i vahendusel või vaadata järele varajasemaid koolitusvideoid.

Kuidas on korraldatud toodete hooldus?
Vajadust teise hoolduskeskuse järele Tartus oleme tundnud juba kaua. Tartu Kaubamaja uue Apple’i hoolduskeskusega suudame täita eelkõige oma äriklientide ja kesklinnas liikuva inimese pikaajalise soovi mugavama teenuse järele.

Kirjeldage mõnda erilisemat toodet, mida teie Tartu kauplusest leida võib.
Üks on kindel, et kogu avamiskuuks on oodata üllatusi, loosimisi ja eripakkumisi. Lisaks julgustan inimesi tulema uurima uute ja huvitavate Smart Home’i toodete kohta. Juba mõnekümne euroga saab teha algust oma kodu nutikaks muutmisega – näiteks saab oma iPhone’i abil luua ökosüsteemis olevatele seadmetele stsenaariumeid ning juhtida valgusteid, kodumasinaid, kaameraid, kliimat, turvaseadmeid jpm.

Fotod iDeal